Arhiva zilnică: 15 Februarie 2011

marti 15 februarie 2011

Azi mamica a fost la scoala sa mai duca un document, a platit si in oras si a trecut si pe la Adelina. E ducareata mamica asta! Am ramas cu bunica si am gangurit in duet. E frig de iti … Continuă lectura

| Lasă un comentariu

luni 14 februarie 2011

Azi e Valentine’s Day. Bunica din Precista mi-a promis ca in aceasta zi imi ia bratari. Am ramas doar cu promisiunea, eram curios… Am mai facut ceva interesant azi. Cand m-a schimbat, mamica m-a asezat prea jos in covatica, de … Continuă lectura

| Lasă un comentariu

ITeach-ghidul de perfectionare continua a dascalului modern

Odata descoperita, platforma ITeach poate fi un ghid de incredere al dascalului modern in calatoria sa pentru perfectionarea continua. Procesul instructiv-educativ al secolului xxI presupune, pe langa imbinarea talentului pedagogic, a competentelor profesionale, a abilitatilor creatoare si rapiditate in acumularea … Continuă lectura

| Etichetat , , , | Lasă un comentariu