luni 21 februarie 2011

Azi a fost o zi fara evenimente spectaculoase. Descopar tot mai mult ce placut este sa fii alaturi de taticul tau! Vorbim ca intre baieti, radem, taticul imi spune bancuri, cum sa ma comport cu fetele si eu ma amuz. Suna bine! Mergem la oglinda si taticul imi explica cine se vede acolo, Andreiutu, si eu rad in hohote. De asemenea, am mai descoperit ca pot da repede, repede din picioare si pedalez, mai ceva ca la concursurile de ciclism.

imi place foarte mult de taticul meu care este o fire jucausa si spontana. Se vede ca ma iubeste si el foarte mult, chiar daca vrea in gluma sa ne coalizam impotriva mamicii. Asta niciodata nu se va intampla.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

