Arhiva zilnică: 13 ianuarie 2011

joi 13 ianuarie 2011

Sa fie zi cu ghinion? Nu cred in superstitii. Cert este ca am fost agitat, mai ales spre seara. Nu mai puteam de foame. Cred ca nu ma satur in timpul zilei, mamica imi da ziua numai la san si … Continuă lectura

Lasă un comentariu

miercuri 12 ianuarie 2011

E ziua nanului meu de la Onesti, nanul Vasile. Mamica l-a felicitat din partea noastra si nanul tare s-a mai bucurat. A intrebat si de mine si i-am trimis bezele cu gurita mea. In rest, a fost o zi cam … Continuă lectura

Lasă un comentariu

Marti 11 ianuarie 2011

A inceput adevaratul sezon al colicilor. Ma doare burtica si strig in gura mare, dar nu pentru mult timp. Sunt rezonabil. Mamica mi-a luat un medicament pentru colici (picaturi) de la farmacie si vad ca are efect, mai atenueaza din … Continuă lectura

Lasă un comentariu